Nu mi se opreste menstruatia!!!

Afectiuni si tratamente medicamentoase

Nu mi se opreste menstruatia!!!

Mesajde AnaMihai » Sâm Iul 16, 2005 12:03 am

Fetelor, ce parere aveti??? Am reluat tratamentul cu anticonceptionale luna asta din prima zi cand mi-a venit ciclul (asta fiind pe 6 iulie) si pana in prezent nu mi s-a oprit menstruatia. Nu am mai patit asa ceva niciodata si am mai luat aceleasi anticonceptionale ani.... Si inainte sa raman insarcinata si dupa ce am nascut. Acum am facut o pauza de 3 luni si le-am reluat, dar nu mi se mai opreste sangerarea... Ce ar putea fi? Aveti idee?
AnaMihai
Asistent
Asistent
 
Mesaje: 289
Membru din: Aug 26, 2004

Mesajde mina » Sâm Iul 16, 2005 12:33 am

Mergi repede la medic, nu e normal sa s
Avatar utilizator
mina
Maestru
Maestru
 
Mesaje: 1848
Membru din: Iul 02, 2004

Mesajde lili_ang » Sâm Iul 16, 2005 12:40 am

Nici eu n-am vrut sa te sperii, dar sfatul e acelasi! Mergi repede la un medic! Sangerari de acest gen pot aparea de la fibroame....Mai bine du-te sa fii sigura ca e totul in regula!
lili_ang
Membru de Onoare
Membru de Onoare
 
Mesaje: 5076
Membru din: Feb 27, 2010

Mesajde crialex » Sâm Iul 16, 2005 1:32 am

Vroiam sa postez si eu un subiect asemanator [dead] .Problema e ca eu am inceput sa iau pilulele din IUNIE de pe 12 si suntem in 15 iulie si eu inca sangerez.Fara scandal,va rog,pt ca inca nu am fost la medic,dar nu am avut timp [:D] Mai astept pana luni si daca nu pleaca rusii poate imi fac timp [:D] .oRICUM,AM HOTARAT SA NU LE MAI IAU,AM TERMINAT FOLIA SI LA REVEDERE
Avatar utilizator
crialex
Intelept
Intelept
 
Mesaje: 874
Membru din: Apr 15, 2005

Mesajde lili_ang » Sâm Iul 16, 2005 10:32 am

Ai sangerare de o luna si un pic si inca mai astepti???????????? Ce mai astepti????? [czid] [czid] [czid] [czid] [czid]
lili_ang
Membru de Onoare
Membru de Onoare
 
Mesaje: 5076
Membru din: Feb 27, 2010

Mesajde bubutza » Sâm Iul 16, 2005 12:14 pm

Nu este normal merge-ti la doctor.Asa cum a scris mina mai sus sa nu fie alte probleme.Nu este de joaca.Si eu am sangerat 2-3 zile de la anticonceptionale pana sa adaptat organismul si cand am sunat-o pe dr. mea si i-am spus a zis sa ma duc la un control(a fost in regula).Ce mai asteptati.Crialex chiar daca pleaca rusii tot tb. sa te duci.
Imagine

"Sometimes the hardest thing and the right thing ,are the same"
Avatar utilizator
bubutza
Maestru
Maestru
 
Mesaje: 2463
Membru din: Iun 03, 2005

Mesajde crialex » Lun Iul 18, 2005 12:13 am

Sunt constienta ca trebuie sa merg,ideea e ca trebuie sa-mi aranjez lucrurile intr-un anumit fel ca sa pot merge.In primul rand trebuie sa-mi fac programare intr-o sambata,cand e Lucian liber ca sa poata sa stea el cu Alex ca nu am cu cine sa-l las [czid] Apoi e oleaca cam greu sa fac programarea in ziua in care vreau eu [czid] Ma gandeam sa merg la urgenta,dar ce urgenta sunt eu,daca am stat o luna asa [cfev]
Nu stiu cum o sa fac sa reusesc sa merg totusi la un medic,dar stiu ca trebuie sa merg la un control pt ca simt ca ceva nu e in regula.Un singur pitic am [czid] si cred ca maine il linistesc [:D] cu un test de sarcina.Am o vaga senzatie ca e o chestie cu ochi si daca e asa e de cel putin 3 luni.Ma ingrozeste ideea pt ca am luat pilulele si am si fumat de am rupt [czid] [dead]
Avatar utilizator
crialex
Intelept
Intelept
 
Mesaje: 874
Membru din: Apr 15, 2005

Mesajde mina » Lun Iul 18, 2005 12:34 am

Pai daca esti insarcinata tot trebuie sa mergi la medic, crialex!! Ce-s s
Avatar utilizator
mina
Maestru
Maestru
 
Mesaje: 1848
Membru din: Iul 02, 2004

Mesajde crialex » Lun Iul 18, 2005 12:43 am

Sangerari am avut la Alex din saptamana a 5 /a pana am intrat in 4 luni,chiar daca am facut tratament.E ceva normal la mine [czid] [czid] Daca e sa fiu insarcinata ma duc cu tot tupeul la urgenta,ca am dreptul,daca nu .............naiba stie ce o sa fac [cfev] Cum sa/l las cu una care da anunt in ziar,fara sa o cunosc?Eu nu am incredere nici in mine [cfev] [czid] in altii nu mai zic [dead] .Cred ca o sa il iau cu mine,cu toata rusinea,pt ca altfel nu vad cum as putea sa fac
Avatar utilizator
crialex
Intelept
Intelept
 
Mesaje: 874
Membru din: Apr 15, 2005

Mesajde AnaMihai » Lun Iul 18, 2005 2:07 pm

Nu am nimic...din cauza anticonceptionalelor se pare ca este sangerarea. Era ingrozita doctorita cate cazul de acest fel a avut in ultima vreme de la anticonceptionale. Mi-a zis sa le intrerup si mi-a dat un medicament: DUPHASTON. Sper sa fie ok.
AnaMihai
Asistent
Asistent
 
Mesaje: 289
Membru din: Aug 26, 2004

Următorul

Înapoi la Sanatate