Cum se plateste concediul medical?

9 luni...magice. Jurnal de graviduta. Bucuriile si nelinistile viitoarei mamici. Evolutia sarcinii. Discutii, experiente.

Cum se plateste concediul medical?

Mesajde danys » Mar Feb 28, 2006 11:55 am

Salutare burtici,

Am si eu o nelamurire:
Cum se calculeaza salariul in cazul concediului medical?
Iata la ce ma refer, mai exact:

1). In luna ianuarie 2006 am avut 8 zile de concediu medical cu 75% (cod 01) si pentru asta am primit cu aproape 3 milioana mai putin la salariu (de la 7 980 000 la 5 050 000 lei). Eu nu cunosc legislatia in domeniu si poate de aceea mi se pare exagerat, dar va rog pe voi sa ma lamuriti.

2). de la 01. februarie sunt in concediu medical cu 100% (cod 06) si am sa raman in concediu medical pana in 20 martie cand intru in prenatal. Intrebarea mea in acest al doilea caz este: sa ma astept la o scadere a salariului si in aceasta situatie (cocnediu cu 100 %)?

Va multumesc
danys

Mesajde ananda » Mar Feb 28, 2006 4:49 pm

nu stiu exact cum se calculeaza, dar eu toata perioada cat am fost in concediu medicala am luat mai mult decat cand mergeam la serviciu... [cool]

oricum, ideea e ca in CM nu mai platesti unele dari catre stat dar nici nu mai iei o parte din sporurile la care ai dreptul daca muncesti... in felul asta se modifica baza de impozit. cred ca trebuie sa intrebi la tine la serviciu, depinde mult de ce salariu ai si de tipul de CM... oricum, au obligatia sa te lamureasca!

sanatate multa!
ananda
Consilier
Consilier

Mesajde lilya » Mie Mar 01, 2006 9:57 am

ananda scrie:nu stiu exact cum se calculeaza, dar eu toata perioada cat am fost in concediu medicala am luat mai mult decat cand mergeam la serviciu... [cool]